Islamic Widget

TRW FM RED CARPET - Together We Go More!


Monday, February 7, 2011

Trip to Cameron


assalamualaikum..
pembuka bicara..
sori la da lame x
update blog nie..
x dew mase..
sibuk dengan kenduri...
tapi skang nie aku nak kongsi la sikt pasal aktiviti aku lepas kenduri nie..
kira best la jgk..
sambil2 pegi latihan..sambil2 enjoy..
aritue aku pegi la cameron highland dgn anggota2 wataniah polimas..memang sempoi la kan..kira hepi jew pg sane..
kiteorg wat cmpin 3 hari tanpa malam..
nak taw sebab ape panggil tanpa malam..
sbb x tido 2 hari tue..
hahahaaa



sbb sjuk..camane nak tido..
kalo tido..masa bangun tue lagi la sjuk..
last2 masa arie jumaat malam tue..
mane la tahan kalo x tido langsung kan..
aku pun dapat la stu idea..
aku pg tdo dalam kreta..
mmg panas jew dalam kereta nie..
sebab x dew angin yang tiup..
kira knci jam pun x sedar la..
ahahaaaa



sepanjang kat sana macam2 la aktiviti dijalankan..
antaranya jungle trackin...
salam gagak hijau..
pastu adew la wat makan2 sikit..
ehhehee
cakap banyak pun wat busuk mulut jew kan....
lenkali adew mase updates lg k..
assalamualaikum..........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...